Levering

Vi leverer headset og kommunikasjonsprodukter over hele landet.
Produktene sendes med Postens Bedriftspakke ( dør-dør ) og Servicepakke ( hent i butikk).

Leveringstiden er 1-2 arbeidsdager

Vi opererer ikke med fjernlageret i utlandet, alle varene er lagerført i Oslo, vi sender ut samme dag som bestillingen!

Innad i Oslo benyttes budservice for leveranse, varene blir levert samme dag med bud.

Betalingsvilkår

10 dagers kreditt til bedrifter.
Faktura for bestillte varer sendes på e-post eller EHF ( gjelder for bedrifter ).
Alle nye bedrifter kredittsjekkes før utsendelse. 
Varer forblir selgers eiendom inntil faktura er betalt.

Angrerett

14 dagers angrerett. Produktet må returneres i salgbar stand, med den originale emballasjen intakt. Dersom varen ikke er i salgbar stand eller har vesentlige mangler etter åpning, faller varen utenom vanlig angrerett.

Angreretten gjelder ikke for:

- Bedriftskjøp

- Trådløse produkter som er koblet på eller slått på.

Retur av varer

All retur skal avtales på forhånd. kontakt: post@delcom.no

Retur av feilbestilte varer må være i uskadd originalemballasje og selve produktet må være helt og uskadet.

Retur av feillbestilte produkter vil bli belastet med ett returgebyr på 350.-

Garanti

Alle våre headset-produkter leveres med 2 års garanti.
Reperasjoner som går utover garanti vurderes av importøren.

Øvrige produkter følger produsentenes garantibestemmelser.

Er det feil på produktet erstattes selvsagt, som Norsk autorisert forhandler for alle produkter har vi rask  behandelingstid på reklamasjoner.

Tvist, Verneting

Eventuell tvist mellom partene skal søkes løst ved forhandlinger. Om partene ikke finner en løsning, behandles saken etter norsk rett for norske domstoler med selgers forretningsadresse som verneting.